گروه بازرگانی فرارون صنعت فولاد جنوب

بیرینگ . کوپلینگ . روانکار

گروه فرارون صنعت در تلاش است به عنوان شرکتی قابل اعتماد در زمینه مشاوره فنی تخصصی و تأمین در نزد بسیاری از صنایع مادر در مقیاس منطقه ای و ملی شناخته شود و دیدگاه کلان مدیران این شرکت بر توسعه زیرساختی کمی و کیفی جهت نیل به اهداف مذکور، استوار گردیده است. همچنین توانسته  است با بهره گیری از شبکه ارتباط فراملی و امکان تأمین از برندهای معتبر جهانی، سبد کالای تخصصی در حوزه بیرینگ، کوپلینگ و روان کارها را در اختیار مشتریان قرار دهد که اصلی ترین این کالاها عبارتند از:

بیرینگ

یکی از قطعات ماشین­آلات است که حرکت نسبی را مقید به حرکتی مطلوب کرده و اصطکاک بین قطعات را کاهش می­دهد. گروه فرارون صنعت توانسته ­است با تأمین بیرینگ­های سفارشی و همچنین بیرینگ­هایی در مقیاس بزرگ و ارائه مشاوره و راهکارهای مناسب برای افزایش طول عمر بیرینگ­ها، مجموعه کاملی از نیازهای صنایع مختلف را پوشش دهد. از کاربردی­ ترین انواع بیرینگ­ها در میان انواع صنایع، بیرینگ ماشین­ آلات سنگین صنعتی از قبیل دامپ تراک، شاول­، کامیون­ و … می باشد و گروه فرارون صنعت با اتکا به دانش فنی خود توانسته این بیرینگ­ها را با شماره فنی اختصاصی مربوطه شناسایی و تأمین نماید.

کوپلینگ

قطعاتی که ارتباط را بین دو شفت حتی با قطرهای متفاوت برقرار کرده تا انتقال قدرت صورت پذیرد، کوپلینگ نامیده می شوند. دسته بندی های گوناگونی برای کوپلینگ ها وجود دارد که از جمله آن ها می توان به کوپلینگ های دیسکی، کوپلینگ های زنجیری، کوپلینگ های منعطف، کوپلینگ های شبکه ای، کوپلینگ های دنده ای و کوپلینگ های فکی اشاره کرد. گروه فرارون صنعت توانسته است سبد کالایی کاملی را در حوزه کوپلینگ به صنایع مرتبط ارائه نماید و در مواردی که امکان تأمین نمونه و مدل مورد نیاز صنایع مقدور نباشد، این شرکت قادر است تا با ارائه پیشنهاد فنی تخصصی جایگزین مناسب را تأمین نماید.

روانکار

یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده در عملکرد قطعات متحرک از جمله بیرینگ، نوع، کیفیت و تناسب روان کار مورد استفاده با توجه به شرایط کارکرد است. روان کار باعث کاهش اصطکاک و سایش در بیرینگ ها، کاهش حرارت ایجاد شده، جلوگیری از آلودگی و خوردگی و همچنین ایجاد یک لایه فیلم روغن بین سطح رولر و رینگ به منظور افزایش عمر خستگی می شود. روانکاری نامناسب و غیراصولی، عمده ترین دلیل خرابی بیرینگ ها می باشد. گروه فرارون صنعت توانسته است با توجه به شرایط و محیط کاری هر بیرینگ، روان کار مناسب را پیشنهاد داده و روان کارهای مصرفی را با مدل های معادل از سایر برندهای مطرح جایگزین نماید.