گروه بازرگانی فرارون صنعت فولاد جنوب

خدمات مشاوره فرارون صنعت

گروه فرارون صنعت فولاد جنوب با تکیه بر تخصص‌ها و دانش تخصصی کارشناسان و تکنیسن‌های فنی فعال در این گروه توانسته است مجموعه‌ای از خدمات تخصصی مشاورۀ فنی و تعمیرات در حوزه‌های مختلف صنعت فراهم آورد. این خدمات شامل مشاوره فنی و تخصصی و تعمیرات اقلام صنعتی می باشد.

مشاوره فنی 

فرارون صنعت فولاد جنوب کوشش کرده است که همگام با بومی سازی و تولید اقلام موردنیاز واحدهای صنعتی با اتکا به دانش آکادمیک و فنی نیروهای متخصص این گروه، زمینۀ ارایه انواع مشاوره های فنی و تکنیکی را فراهم آورد و خدمات مشاوره شامل موارد زیر می باشد:

  • مشاوره فنی و بررسی تخصصی اطلاعات فنی اقلام مورد نیاز صنایع
  • مشاوره فنی و ارایه راهکار جایگزینی تکنیکی اقلام مورد نیاز صنایع

از سوی دیگر، با تکیه بر دانش فنی کارشناسان در بخش تولید، فرارون صنعت مجموعه ای از راهکارهای فنی و تکنیکی را در اختیار واحدهای فنی صنایع قرار داده است. با توجه ‌به محدودیت‌های موجود در تأمین اقلام وارداتی، در جایگزینی فنی با نمونه محصولات با مشخصات فنی مناسب راهکاری کارگشاست و فرارون نیز کوشش کرده، با اتکا به دانش فنی کارشناسان این گروه گزینه های جایگزین مناسب را ارایه نماید

Fararoun Sanat
Fararoun Sanat

تعمیرات

باتوجه‌به تفاوت‌های موجود در ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، در بسیاری موارد اقلام وارداتی موردنیاز صنایع نیاز به اِعمال برخی تغییرات فنی دارند که نیازمند فنّاوری‌های لازم ایت و فرارون صنعت کوشیده است در کنار بستر تولید و بومی‌سازی اقلام صنعتی، امکان انجام برخی از تغییرات فنی و سفارشی‌سازی در اقلام وارداتی را نیز فراهم کند.

افزون بر سفارشی‌سازی قطعات جدید، با هدف ارتقای راندمان و بهبود کیفیت، تیم کارشناسان فنی فرارون صنعت بستر لازم برای سفارشی‌سازی اقلام موجود در واحدهای صنعتی را نیز فراهم کرده است که بسیاری از نیازهای حال و آیندۀ واحدهای صنعتی همکار را پوشش می‌دهد.

تماس با کارشناسان واحد فنی

 

به منظور دریافت مشاوره فنی و مهندسی فرم زیر را تکمیل نموده تا همکاران ما در فرارون در اسرع زمان به آن پاسخ دهند.