گروه بازرگانی فرارون صنعت فولاد جنوب

خدمات بازرگانی فرارون صنعت

خدمات بازرگانی به‌عنوان فعالیت اصلی فرارون فولاد صنعت جنوب نقشی بسیار اساسی و مهم در پیشبرد اهداف گروه دارد و بیشترین سهم را در فعالیت‌های گروه ایفا می‌کند. مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این بخش را می‌توان به دو گروه اصلی تأمین و انبارداری تقسیم کرد.

تأمین

فرارون صنعت کوشیده است که در بخش تأمین، نیازهای مهم و اساسی واحدهای صنعتی در مقیاس استانی و منطقه‌ای و ملی را پوشش دهد و با ایجاد ‌سازوکارهای ارتباط قدرتمند میان برندها و ‌تأمین‌کنندگان مختلف در خارج از کشور، اقلام موردنیاز واحدهای صنعتی را در حداقل زمان و بالاترین کیفیت از بازارهای جهانی تأمین کند و مجموعه‌ای از منافع مشترک را برای همکاران این گروه برآورده سازد که گزیده‌ای از این منافع عبارت‌اند از:

  • محصولات اصلی با گارانتی معتبر و کیفیت مطلوب
  • حذف انحصار و گسترش دامنۀ ‌تأمین‌کنندگان
  • کاهش قیمت نهایی قطعات و تجهیزات موردنیاز
  • کاهش زمان ارائۀ خدمات و تحویل اقلام

از سوی دیگر، فرارون صنعت با تکیه بر توان مالی و خوش‌نامی و اعتبار حاصل از فعالیت‌های تأمین در سالیان گذشته در میان ‌تأمین‌کنندگان خارج از کشور توانسته است به نامی مطمئن و قابل‌اتکا در واردات حوزۀ صنعت تبدیل شود. تلاش مدیران ارشد و کارمندان واحد بازرگانی گروه فرارون صنعت فولاد جنوب بر گسترش روزبه‌روز دامنۀ خدمات این واحد و با نزدیک‌شدن به استاندارهای پیشرو در حوزۀ تجهیز و تأمین اقلام صنعتی به انتخاب اول واحدهای صنعتی تبدیل شد.

Fararoun Sanat
Fararoun Sanat

انبارداری

ارسال مناسب و باکیفیت اقلام تأمین‌شده باتوجه‌به حساسیت‌های موجود در زمینۀ انبارداری و انتقال اقلام صنعتی همواره چالشی مهم بوده است و فرارون صنعت نیز کوشیده است در بخش انبارداری با رعایت استانداردهای ملی و جهانی اقلام را با صحت و سلامت فیزیک به همکاران تحویل دهد. از سوی دیگر، در بسیاری از سفارش‌های حوزۀ صنعت، در فرایند تصمیم‌گیری برای ثبت سفارش، نمونۀ اولیه از اهمیت بسزایی برخوردار است و در همین راستا، این گروه صنعتی همواره کوشیده است که نمونه‌هایی از اقلام پُرمصرف صنایع را برای ارزیابی اولیه در انبار خود نگهداری کند.

در کنار خدمات تأمین، خدمات انبارداری فرارون صنعت مکملی بر فرایند خدمات بازرگانی آن است و سبب ایجاد رابطۀ مناسب میان برندهای همکار در خارج از کشور، ‌تأمین‌کنندگان بین‌المللی و همکاران داخل کشور شده است. اکنون فرارون صنعت فولاد جنوب حلقۀ پایانی چرخۀ تأمین از زمان ثبت سفارش تا تحویل نهایی به واحد‌های صنعتی است.

تماس با کارشناسان واحد بازرگانی

 

به منظور دریافت مشاوره پیش از تأمین فرم زیر را تکمیل نموده تا همکاران ما در فرارون در اسرع زمان به آن پاسخ دهند.